در دنیای دیجیتال امروز، جایی که اولین برخورد مشتری با کسبوکار شما اغلب از طریق وبسایت صورت میگیرد، دامنه اینترنتی دیگر صرفاً یک آدرس ساده نیست. بلکه یک هویت دیجیتال، عامل اعتماد، و حتی یک مزیت رقابتی محسوب میشود. با ظهور دامنههای نوین (New gTLDs) مانند .tech، .store، .app، .design و بسیاری دیگر، فرصتهایی تازه برای برندها و کسبوکارها فراهم شده که میتواند مسیر رشد و تحول آنها را بهکلی تغییر دهد.
اما دامنههای نوین دقیقاً چه هستند؟ چرا باید به آنها توجه کنیم؟ و چگونه میتوانند به رشد کسبوکار شما کمک کنند؟ در این مقاله به این پرسشها پاسخ میدهیم.در دنیای دیجیتال امروز، جایی که اولین برخورد مشتری با کسبوکار شما اغلب از طریق وبسایت صورت میگیرد، دامنه اینترنتی دیگر صرفاً یک آدرس ساده نیست. بلکه یک هویت دیجیتال، عامل اعتماد، و حتی یک مزیت رقابتی محسوب میشود. با ظهور دامنههای نوین (New gTLDs) مانند .tech، .store، .app، .design و بسیاری دیگر، فرصتهایی تازه برای برندها و کسبوکارها فراهم شده که میتواند مسیر رشد و تحول آنها را بهکلی تغییر دهد.
اما دامنههای نوین دقیقاً چه هستند؟ چرا باید به آنها توجه کنیم؟ و چگونه میتوانند به رشد کسبوکار شما کمک کنند؟ در این مقاله به این پرسشها پاسخ میدهیم.در دنیای دیجیتال امروز، جایی که اولین برخورد مشتری با کسبوکار شما اغلب از طریق وبسایت صورت میگیرد، دامنه اینترنتی دیگر صرفاً یک آدرس ساده نیست. بلکه یک هویت دیجیتال، عامل اعتماد، و حتی یک مزیت رقابتی محسوب میشود. با ظهور دامنههای نوین (New gTLDs) مانند .tech، .store، .app، .design و بسیاری دیگر، فرصتهایی تازه برای برندها و کسبوکارها فراهم شده که میتواند مسیر رشد و تحول آنها را بهکلی تغییر دهد.
اما دامنههای نوین دقیقاً چه هستند؟ چرا باید به آنها توجه کنیم؟ و چگونه میتوانند به رشد کسبوکار شما کمک کنند؟ در این مقاله به این پرسشها پاسخ میدهیم.